Recomanacions per fer ús del servei de tintoreries
Les festes de Carnaval ja estan aquí, i tal com dicta la tradició, venen acompanyades de disfresses de tota mena. Si estàs considerant treure el màxim potencial a les teves disfresses per lluir-les bé durant aquestes festes, o ja estàs pensant en com netejar-les a posteriori, deixa'ns donar-te un seguit de consells sobre com utilitzar el servei de tintoreries, ja sigui específicament per aquestes dates o per rentar i conservar qualsevol altre tipus de vestimenta que tinguis al llarg de l'any.
Recomanacions
- Els preus i recàrrecs, amb impostos inclosos, s'han d'informar en un cartell ben visible.
- Qualsevol pagament per endavant és opcional per al client.
- Us han d'entregar un resguard de dipòsit amb el tipus de servei per cada peça, el qual haureu de lliurar per recollir-la.
- Teniu fins a 3 mesos per recollir les peces. A partir d'aquest moment, us poden cobrar un recàrrec per emmagatzematge.
- Si la neteja ha estat defectuosa, podeu exigir que la tornin a fer sense cap cost.
- Quan el servei de neteja sigui l'adequat, però la roba es faci malbé per un etiquetatge incorrecte, reclameu al venedor o al fabricant.
- En cas de desavinença amb l'establiment sobre algun aspecte del servei, no recolliu la peça i demaneu el full oficial de reclamació. Si en termini de 30 dies no heu obtingut resposta, o bé la resposta no és satisfactòria, contacteu amb el servei públic de consum que us correspongui segons el vostre municipi (per a més informació consulteu l'apartat Consultes i reclamacions).
Si voleu realitzar consultes o reclamacions us podeu adreçar a l'Oficina de Consum del Baix Camp, situada a la Plaça de la Patacada, baixos (Edifici Campus) 43201 Reus. Tenim servei d'atenció telefònica tots els dilluns de 9 h a 12 h trucant al 977 327 100, servei d'atenció per correu electrònic a l'adreça consum@baixcamp.cat i atenció presencial els dilluns de 9 h a 12 h, i dimecres i dijous de 9 h a 13 h amb cita prèvia.