Benvingudes i benvinguts a la pàgina web del Consell Comarcal del Baix Camp!
Com a president de l’ens, i en nom de tot l’equip de govern, em plau poder compartir amb tots vosaltres l’estima per la comarca i, així mateix, la informació que des del Consell Comarcal posem a la vostra disposició perquè en feu l’ús que necessiteu.
El Baix Camp és una comarca molt diversa, amb mar i muntanya, amb importants centres de població i micropobles, plens d’espais de dinamització econòmica, social i cultural amb molta projecció de futur.
El Consell Comarcal és l’ens supramunicipal més pròxim als ajuntaments i que permet mancomunar serveis i vetllar per la qualitat de vida de cadascuna de les persones dels nostres pobles i, així, que tothom pugui accedir als serveis que oferim en igualtat de condicions.
Aquest lloc web, que podeu consultar des de casa vostra 365 dies a l’any, té l’objectiu d’apropar-vos la informació més rellevant i les iniciatives que es duen a terme a la comarca. A més, també hi trobareu tots els serveis que s’ofereixen des del consell i també com podeu contactar amb les persones tècniques de cada àrea.
El principal objectiu de la pàgina és poder esdevenir un canal de comunicació bidireccional amb les veïnes i els veïns de la comarca, i acostar l’administració pública a l’abast de tothom.
Restem oberts també a les aportacions de tothom, amb l'ànim de sumar i de fer més ric i participatiu aquest camí d'oportunitats que volem posar a l'abast de tota la ciutadania del Baix Camp.
Ernest Roigé
President del Consell Comarcal del Baix Camp
Ernest Roigé, president del Consell Comarcal del Baix Camp
Respecte al funcionament us informem que hem programat la sessió virtual per l’hora indicada mitjançant l’aplicació Microsoft Teams i que tindrà una durada màxima prevista d’1h aproximadament, i servirà per resoldre els dubtes, comentaris i observacions plantejats.
1. Aprovació, si s’escau, de les actes de reunions anteriors
2. Tarifes 2025
3. Gestió econòmica
4. Personal i RRHH
5. Contractes, Convenis, Acords i Encàrrecs de gestió
6. Calendari reunions 2025
7. Composició Comitè Executiu
8. Temes sobrevinguts
9. Torn obert de paraules
Pot sol·licitar la seva clau d’accés pròpia a través d’aquest formulari: http://www.atmcamptarragona.cat/formulari_gDocsATM
Restem a la vostra disposició per rebre qualsevol consulta o consideració al respecte.
13:00Consell d’Administració del Consorci del Transport Públic del Camp de Tarragona
13:00 – 13:00
Consell d’Administració del Consorci del Transport Públic del Camp de Tarragona
Teams
Bon dia,
Us comuniquem que la propera reunió del Consell d’Administració del Consorci del Transport Públic del Camp de Tarragona, Autoritat Territorial de la Mobilitat, està prevista que es realitzi el divendres, dia 20 de desembre a les 13:00 h. de manera telemàtica, us preguem que us reserveu el dia i ens confirmeu la vostra assistència.
Hora: 12’55 primera convocatòria i 13’00 h en segona convocatòria.
Lloc: Teams
En breu rebreu la convocatòria.
Cordialment,
Dissabte 21 de desembre de21
Diumenge 22 de desembre de22
Dilluns 23 de desembre de23
Dimarts 24 de desembre de24
Dimecres 25 de desembre de25
Dijous 26 de desembre de26
Divendres 27 de desembre de27
12:30 – 13:00Consell d'Administració Extraordinari de l'ATM Camp de Tarragona
12:30 – 13:00
Consell d'Administració Extraordinari de l'ATM Camp de Tarragona
Us informem que la primera sessió de l’Òrgan de govern per aquest any 2025 serà el dimecres 15 de gener a les 10h a la Sala de plens del Consell Comarcal del Baix Ebre (Carrer Barcelona, 152, 43500 Tortosa).
Ens podeu confirmar la vostra assistència responent aquest mateix correu.
Respecte al funcionament us informem que hem programat la sessió virtual per l’hora indicada mitjançant l’aplicació Microsoft Teams i que tindrà una durada màxima prevista de 30 minuts aproximadament, i servirà per resoldre els dubtes, comentaris i observacions plantejats.
Pot sol·licitar la seva clau d’accés pròpia a través d’aquest formulari: http://www.atmcamptarragona.cat/formulari_gDocsATM
Restem a la vostra disposició per rebre qualsevol consulta o consideració al respecte.
Respecte al funcionament us informem que hem programat la sessió virtual per l’hora indicada mitjançant l’aplicació Microsoft Teams i que tindrà una durada màxima prevista de 30 minuts aproximadament, i servirà per resoldre els dubtes, comentaris i observacions plantejats.
11:00Presentació PUOSC 2025-2029 (Espai Mammuthus (C. Camí de Reus, 37, la Canonja))
Diumenge 9 de febrer de9
Dilluns 10 de febrer de10
Dimarts 11 de febrer de11
Dimecres 12 de febrer de12
Dijous 13 de febrer de13
Divendres 14 de febrer de14
Dissabte 15 de febrer de15
Diumenge 16 de febrer de16
Dilluns 17 de febrer de17
Dimarts 18 de febrer de18
Dimecres 19 de febrer de19
11:30Comissió de Seguiment AC Baix Camp (Carrer de Sant Antoni maria Claret n.3, 43204-Reus)
Dijous 20 de febrer de20
Divendres 21 de febrer de21
Dissabte 22 de febrer de22
Diumenge 23 de febrer de23
Dilluns 24 de febrer de24
Dimarts 25 de febrer de25
10:00Signatura del conveni Córner
10:00 – 10:00
Signatura del conveni Córner
Palau DIPTA
Dimecres 26 de febrer de26
Dijous 27 de febrer de27
Divendres 28 de febrer de28
Març 2025
Dilluns
Dimarts
Dimecres
Dijous
Divendres
Dissabte
Diumenge
Dissabte 1 de març de1
Diumenge 2 de març de2
Dilluns 3 de març de3
18:00Premis innovació empresarial Gabriel Ferraté Pascual (Fira Rreus Events)
Dimarts 4 de març de4
Dimecres 5 de març de5
Dijous 6 de març de6
08:00Renfe tancament obres rodalies (Presencial)
19:00Inauguració Olimpiada Escolar (Pavelló Olímpic Municipal de Reus
Divendres 7 de març de7
Dissabte 8 de març de8
Diumenge 9 de març de9
Dilluns 10 de març de10
Dimarts 11 de març de11
Dimecres 12 de març de12
Dijous 13 de març de13
Divendres 14 de març de14
Dissabte 15 de març de15
Diumenge 16 de març de16
Dilluns 17 de març de17
Dimarts 18 de març de18
Dimecres 19 de març de19
Dijous 20 de març de20
12:15 – 13:453a reunió Comissió tècnica de seguiment del pdM
12:15 – 13:45
3a reunió Comissió tècnica de seguiment del pdM
Reunió del Microsoft Teams
Benvolgut/da,
Per indicació de la presidenta de la Comissió tècnica de seguiment del Pla director de mobilitat del Camp de Tarragona (pdM) i havent estat designat/da com a membre de la mateixa, us convoquem a la tercera reunió d’aquesta Comissió. Us facilitem, més a baix, l’enllaç del Teams per a que us pugueu connectar, així com també, us facilitem un cop més l’ordre del dia i l’acta.
L’ordre del dia és el següent:
1. Nomenament secretaria de la comissió
2. Aprovació, si s’escau, de l’acta de la reunió anterior
3. Recull de propostes membres de la comissió
4. Presentació dels resultats d’enquestes
5. Torn obert de paraula
Per a oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com les cookies per a emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. El consentiment d'aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com el comportament de navegació o les identificacions úniques en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament unes certes característiques i funcions.
Funcional
Sempre actiu
L'emmagatzematge o accés tècnic és estrictament necessari per al propòsit legítim de permetre l'ús d'un servei específic explícitament sol·licitat per l'abonat o usuari, o amb l'únic propòsit de dur a terme la transmissió d'una comunicació a través d'una xarxa de comunicacions electròniques.
Preferències
The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
Estadístiques
The technical storage or access that is used exclusively for statistical purposes.L'emmagatzematge o accés tècnic que s'utilitza exclusivament amb finalitats estadístics anònims. Sense un requeriment, el compliment voluntari per part del teu Proveïdor de serveis d'Internet, o els registres addicionals d'un tercer, la informació emmagatzemada o recuperada només per a aquest propòsit no es pot utilitzar per a identificar-te.
Màrqueting
L'emmagatzematge o accés tècnic és necessari per a crear perfils d'usuari per a enviar publicitat, o per a rastrejar a l'usuari en una web o en diverses web amb finalitats de màrqueting similars..